מחול מודרני לנשים

מחול לנשים – למי מתאים ולמה?

בעידן שבו רובנו מבלות את שעות היום שלנו בישיבה מול המחשב, מול הטלוויזיה או באופן כללי, פחות ופחות עוסקות בפעילות גופנית כלשהי, אין זה פלא שהצרות באות בצרורות והגוף מראה את אותותיו לא מעט. כדי למנוע זאת, חשוב וכבר מגילאים צעירים לעסוק בפעילות כלשהו, כזו שדואגת להפעיל את הגוף ולפתח מיומנויות שונות של תנועה. כזה הוא בדיוק הריקוד, המתאים לכל אחת ואחד ובכל שלב בחיים.

ליהנות מיתרונות רבים

שיעורי מחול מודרני לנשים הפכו בשנים האחרונות לפופולאריים מאד ולא בכדי. מחול לנשים, כמו חוגי תנועה אחרים, עוזר בפיתוח, בחיזוק וגם בעיצוב הגוף ומביא אתו יתרונות נוספים, שהם בדיוק הסיבה מדוע נשים רבות בוחרות דווקא בו. שיעורי בלט לנשים, בין אם זה בלט קלאסי לנשים או מחול מודרני, עוזרים לחזק את הגוף, משפרים את טווח התנועה ומלמדים דרכים חדשות לביטוי של יופי, נשיות ואסתטיקה. צעד אחר צעד לומדות הנשים, המשתתפות בשיעורים, את עקרונות הבלט הקלאסי והמחול המודרני. הנשים לומדות את מושגי הבסיס של שתי הטכניקות הנפלאות הללו. עובדות ומתרגלות פוזיציות שונות, תנועות חדשות ורצפי תנועה (קומבינציות).  במהלך השיעורים הן לומדות שפת תנועה חדשה ועושות זאת בשילוב עם מוזיקה, מקצבים שונים, מהירויות משתנות והרבה מאוד הנאה.

מתאים לכל אחת והגשמת חלום ילדות

שיעורים אלה מתאימים לנשים שמעולם לא התנסו בריקוד. אין צורך בניסיון מקדים או ביכולות ספורטיביות כלשהן. הם מתאימים גם לנשים שרקדו בצעירותן והפסיקו לעסוק בכך וגם לאלו שיש להן רקע קצר במחול. מדובר במסגרת נפלאה לנשים בטווח רחב של גילאים, שאוהבות לרקוד ורוצות להגשים חלום. מעבר להנאה וגם לכיף הריקוד מהווה מקום להבעה אישית, מקום ליצירתיות ומקום בטוח להרגיש בו חופשיה באווירה אינטימית ומעצימה.

שיעורי מחול למבוגרים

שיעורי מחול למבוגרים, בשונה מכל התעמלות/פעילות גופנית אחרת שיש למבוגרים, מאפשרים לתלמיד/ה לחוות את הגוף שלה בצורה טוטלית, לבוא לידי ביטוי בדרך ייחודית ועוצמתית ולעתים, אף לבטא את רגשותיה דרך התנועה. הביטוי: "לרקוד מכל הלב והנשמה" – תקף גם לתלמידה הצעירה בגילה וגם לתלמידה המבוגרת. שיעורי מחול למבוגרים כגון בלט קלאסי ומחול מודרני נותנים את האפשרות הזאת.

תנועה נכונה וגם הנאה רבה

בשיעורים ישנו דגש רב מאד על עבודה נכונה עם הגוף, על שיפור הגמישות והכוח וכן על שימוש בחלל וזרימה תנועתית. השיעורים מועברים על ידי מורים המנוסים בתחום. מדובר בחוויה מעשירה ומהנה המתבססת על שפת המחול האגדית והייחודית של המחול המודרני והבלט הקלאסי, המוכר לכולנו.

דילוג לתוכן