שיעורי ריקוד לנשים

שיעורי וחוגי ריקוד לנשים

שיעורי ריקוד לנשים בפזית בירן סטודיו למחול מהווים דרך נהדרת להניע את הגוף, לשפר את בריאותך וללמוד דרכים חדשות לתנועה ולביטוי אישי. אנו מזמינות גם אותך להצטרף לשיעורים הנערכים באווירה נעימה, חמה ותומכת, המספקים חוויה מלמדת ומעשירה בקבוצה מגובשת ומלוכדת.

שיעורי מחול מודרני לנשים

אם את מחפשת חוגי ריקוד לנשים המעניקים שעה של אושר צרוף – אין ספק ששיעורי המחול המודרני שלנו מתאימים לך. מדובר בשיעורים המועברים על ידי מורה מקצועית, בוגרת האקדמיה הגבוהה למחול בירושלים. בנוסף,  השיעורים בסטודיו פותחים בפנייך את הדלת למגוון בלתי נדלה של דרכי ביטוי יצירתיות המשקפות את הרגשותייך ותחושותייך, באופן שמייחד אותך ונוגע בך. חשוב לציין כי השיעורים מתאימים גם למי שיש לה ניסיון קודם וגם למי שעושה את צעדיה הראשונים ורוצה להכיר את המרחב הקסום של עולם המחול. במהלך השיעורים נלמד להכיר את הגוף שלנו טוב יותר, לשכלל את התנועות ולהגיע לשחרור והנאה. בתוך כך, נפתח את המוזיקליות והקואורדינציה, את גמישותו וחוזקו של הגוף ונלמד לנוע בצורה בריאה עם הגו והאגן. כל שיעור של מחול מודרני הוא שעה של מסע אישי ומשותף במרחב נעים, משחרר ומעורר.  האווירה בשיעורי המחול המודרני היא אווירה אינטימית ומעצימה והעבודה היא בקבוצות קטנות.

שיעורי בלט קלאסי לנשים

אם את מעוניינת להכיר, להתנסות ולהתפתח באמנות הבלט הקסומה, בדיוק בשבילך נועדו השיעורים בסטודיו שלנו. בשיעורים נלמד את טכניקת הבלט הקלאסי המהווה מסע מרתק ומספק אל אמנות ייחודית שמלווה את האנושות כבר יותר מחמש מאות שנים. במהלך השיעורים נעבוד על כוח וגמישות, קואורדינציה ויציבה נכונה, ואת תרכשי כלים בסיסיים בבלט הקלאסי ותטפחי את האהבה לתנועה. חשוב לציין כי גם בבלט הקלאסי, למרות הכללים המנחים, יש מקום רב לביטוי אישי וליצירתיות שאותם אנו בהחלט מטפחות ומעודדות בשיעורים.

עוד חשוב לציין שבכל שיעורי הריקוד לנשים בפזית בירן סטודיו למחול, אנו שמות דגש רב על נתינת יחס אישי וחם למשתתפות. שיעורי הבלט הקלאסי מועברים במקצועיות וביסודיות ותורמים לחיזוק הגוף והנפש, לשיפור תחושת המסוגלות העצמית, לחידוד הזיכרון התנועתי ולהבנה נכונה יותר של המרחב והחלל בו אנו רוקדות. בנוסף, השיעורים מקנים כלים נהדרים לפיתוח המקוריות, היצירתיות, המוזיקליות, ולחיזוק הדימוי והביטחון העצמי.

דילוג לתוכן